Levertijd

Op werkdagen bestelde artikelen worden indien op voorraad binnen 5 werkdagen geleverd. Artikelen besteld op zaterdag of zondag worden donderdag bezorgd.

Problemen met een artikel?

Bel ons dan of kom langs in de winkel, zo lossen we problemen vaak snel op. U kunt ons bereiken op 050-3136274 (zie onze contactpagina voor uitgebreide contactgegevens). Ook kunnen onze reparateurs uw machine repareren. En natuurlijk bent u met vragen over uw naai-, lock- of borduurmachine altijd welkom in de winkel in Groningen.

Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat, ongebruikt en onbeschadigd, en in originele verpakking aan onze winkel geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u ons bereiken op 050-3136274 of via mail: info@zijlstranaaimachines.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het bestelde artikel is bij aflevering defect, wat nu?

Voor verzending worden de door u bestelde artikelen grondig gecontroleerd en zorgvuldig verpakt.
Indien de verpakking bij aflevering sterk beschadigd is, maak daar altijd melding van bij de pakketdienst of weiger de zending. Bevat de zending ondanks deze controles toch een defect artikel, retourneer het dan zoals hier boven beschreven. Vul op het retourformulier in of u een vervangend artikel wenst te ontvangen of dat u daar van af ziet en het orderbedrag gecrediteerd wilt hebben. (zie verder op de pagina voor meer informatie over het retourneren van een artikel)

Officiële klachtenprocedure

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zijlstranaaimachines.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via StichtingWebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

U kunt een artikel ruilen. Ruilen is mogelijk in de winkel.
Een andere mogelijkheid is om het gewenste artikel opnieuw te bestellen via onze website. Het te ruilen artikel kunt u dan terugsturen, via de normale retourprocedure.

Vragen, suggesties, problemen?

  • U kunt ons bellen op 050-3136274. We zijn bereikbaar van dinsdag t/m zaterdag van 10:00 tot 17:00.
  • U kunt ook het contactformulier invullen klik hier Of mail ons per post. Het adres is: Sontweg 15, 9723 AT, Groningen

Hoe retourneer ik een artikel?

  • Download het Retour Formulier hieronder, print het uit, vul het volledig in en voeg het samen met de (gekopieerde) Bestelbevestiging of Factuur bij het te retourneren product.
  • U kunt uw bestelling bij ons in de winkel tijdens openingstijden terugbrengen of u zendt het artikel per post retour. De kosten van de zending per post zijn voor uw eigen rekening.
  • U plaatst het product (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele staat, liefs ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd in de oorspronkelijke verpakking. Gebruik geen grote hoeveelheden tape op de doos dicht te plakken.
  • Adresseer en frankeer de zending.
  • Na ontvangst van uw retourartikel bij ons, streven wij ernaar om het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen op uw rekening terug te storten.

Zijlstra Naaimachines
Sontweg 15
9723 AT Groningen

download retour formulier